IDAG ÄR EN STARK DAG

  2012-08-14 / 16:02:09 / ALLMÄNT /
Yes det är det!
Jag och Ronja tältade igårkväll, det var väl mys men askallt och trångt. Vi vaknade vid 6 för att det var så himla ljust så jag kunde inte somna om, så vi packade ihop alla våra grejer och gick hem och dushade. Sen var jag hurtig och tog ut Lily på en promenad klockan 8 på morgonen, och sedan åt jag frukost.
Efter det fixade jag mig och jag och Ronja åkte in till Ung08 och hängde där ett tag, men inte så länge för det var typ inga där så vi drog hem.
När jag kom hem låg en Frida tidning och väntade på mig, och bäst av allt: Min standup kom idag! Är sååå glad!
Så jag satte upp den och nu ska jag snart äta mat och sedan drar jag till Barkarby för att träna. Fotbollen drar igång idag och jag är typ nervös, för jag känner nästan ingen där ;) Men det ska gå bra!
Ni får ha det så bra så bloggar jag en annan gång, puss!


klaris

Gulligt!

2012-08-14 @ 16:21:46
URL: http://typklara.blogg.se
Linnea en främmande främling även kallad Bill

Jag kommer imorrn och pussar lite på den om det är ok?

Svar: Jadå!
Cornelia Lovén

2012-08-14 @ 22:51:15
saga

Fin blogg, Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar också! :)

2012-09-02 @ 10:38:18
URL: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: