BLOGGPAUS...?

  2012-07-23 / 11:56:13 / ALLMÄNT /
Hehe har inte bloggat på fem dagar nu, men jag orkar inte.
Det enda jag gör är att vakna vid två, käka frukost och sen hitta på någonting på kvällen.
 
Men på fredag sover Linnea här, och på lördag sover jag hos henne, så det kommer bli awesome!
Men det är väl typ det enda intressanta jag har att säga nu.
 
Jag tror jag tar en bloggpaus eftersom att jag inte kan blogga ifrån mobilen, vilket gör det svårare att uppdatera ofta, så hejdå.
 
 


Emilia

HA FÖR FAN INTE BLOGGPAUS! Din blogg är asbra när du väl bloggar ;)

2012-07-23 @ 23:03:16
Manar

Du kanske redan vet om det men bloggappen funkar nu iallafall :)

2012-07-25 @ 21:31:23
URL: http://dailyofme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: