WOOPS..

  2012-07-18 / 00:10:07 / ALLMÄNT /
Hej folket!
Jag vet att jag typ inte har bloggat på två-tre dagar men livet kom i mellan. Sånt händer i bland..
Men under de senaste dagarna, har jag solat, badat och chillat. Jag har hängt med kompisar och sånt också. Jag har sett den här filmen "LOL" med Miley Cyrus. En riktigt bra film, faktiskt. Jag hade inte så höga förväntningar om den filmen, men den var bra. Men orkar inte skriva vad den handlar om och bla bla bla. Det får ni googla, typ.
 
Sen är det så att imorgon så ska jag och Klara på kryssning. Bara en sånhär båt som går till Finland och tillbaks. Så det är bara två dagar. Men det kan vara skönt att komma bort ett tag. Bara släppa allt hemma, och dra.
Nejmen det kommer bli grymt kul. Klara tar med kameran också, så jag kommer lägga upp massor av bilder här på bloggen :)
Men det var nog allt jag hade att säga nu, så hörs vi en annan gång.
Puss!
Mina fina bröder. Haha mobba inte mig.


Klara

Ni är söta alla tre!

2012-07-18 @ 10:34:20
URL: http://Http://typklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: