EFF YEAH! I WANT THAT!

  2012-09-16 / 18:30:13 / EFF YEAH! I WANT THAT! /
 
Hej alla fina! Ni kanske ser att jag har skapat en ny kategori som jag valde att döpa till Eff yeah! I want that!
Det lär nog inte vara någon som fattar, men det är en kille på youtube som gör sånt ibland där han berättar vad han vill ha just den här månaden. Jag kan skriva ett inlägg om honom senare!
Här jag gör jag som han och säger vad jag vill ha just nu och det ska jag försöka göra så ofta jag kan!
 
Tina sweater
En vinröd gullig tröja från ginatricot som verkar superskön! Det är något jag måste ha in i min höstgarderob!
Den skulle jag matcha med ett par tighta jeans, ballerina och lite smycken.
Den finns somsagt på ginatricot och kostar endast 149 kr och finns även i grå. Jag tycker dock om den röda mer eftersom det blir lite trist med bara grått.
 
OBEY keps
En keps som jag har önskat mig ett tag nu men aldrig köpt. Jag tycker den är supersnygg och swag. Dock vet jag inte vad den kostar eller vars man kan köpa den men jag skulle tippa på att den kostar runt 300-400 kr.
 
Girlfriend
Justin Biebers nyaste parfym som jag tror doftar gudomliskt om man tänker på hur Someday doftar.
Jag vet faktiskt inte när den kommer till Sverige men när den gör det ska jag ha ett exemplar hemma hos mig.
 
Uglies
Det är en bok som jag har hör så mycket bra om fast jag hade aldrig hört talas om den först i fredags! Den är skriven av Skott Westerfeld och det är ganska svårt att lista ut vad den handlar om när man bara hör titlen. När jag hörde den och såg omslaget tänkte jag att det var en bok som jag aldrig skulle köpa/låna men när jag läst vad den handlar om så är det en bok jag verkligen måste ha!
Imorgon är bibloteket öppet och då måste jag låna den.
 

Det var allt för den här gångens Eff yeah! I want that! Jag hoppas att ni gillart och att ni vill att jag fortsätter med det, puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: