NAGLAR

  2012-08-01 / 22:44:55 / NAGLAR /
Tjeeena!

Jo, på fredag ska jag åka och fixa mina naglar, whoop whoop!
Jag känner en tjej som heter Sara och hon har en kompis som är nagelskulptör, så hon ska fixa dom! Är skitglad :D
Men jag vet fortfarande inte hur jag vill ha dom, men ska i alla fall ha något Justin Bieber relaterat typ lila eller så..
Så jag söker på google och försöker få lite insperation.
 
Men hon är i alla fall grym på att göra naglar, hon skickade en bild på några som hon har gjort och dom är helt amazing!
Men hon typ gör dom på lösnaglar och bränner sedan fast dom, det sägs att det gör lite ont men vad gör man inte för att ha snygga naglar ;)
Jag tänkte ha något i den här stilen, fast lila då ;)


Emilia

Visa hur naglarna blev!!

2012-08-05 @ 00:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: