MIN HELG

  2012-09-06 / 17:26:03 / OUTFITS /

Hej allihopa! Jag tänkte göra ett snabbt mobilinlägg När jag berättar om min helg innan jag drar.
Imorgon är det skola som vanligt men efter åker jag till Sundbyberg och hem till Klara för hon fyller år snart så ett härligt gäng träffas och äter hos henne!
På lördag åker jag hem då jag har sovit hos Klara. På dagen gör jag väl inget särskilt men på kvällen ska jag och mamma på körslaget så det blir asnice, har varit där några gånger tidigare och det är hur kul som helst!
Jag vet inte riktigt när det slutar men då tror jag att jag drar till Linnea och sover där.
Och på söndag blir det lazerdoon med roligt folk!
Det är min helg och jag är ganska upptagen så vet inte riktigt hur det blir med bloggningen men ska försöka skriva något inlägg då och då.
Men ni får ha det så jättebra så hörs vi en annan gång, puss!



Klara

kommentar

2012-09-08 @ 00:18:04
URL: http://Http://typklara.blogg.se
styltbralla

blogga tack

2012-09-12 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: