MOBILINLÄGG

  2012-09-27 / 17:26:42 / ALLMÄNT /

Tänkte skriva ett snabbt mobilinlägg innan jag åker på Elliotts träning.
Jag har inte bloggat på ett tag men aja, jag har inte orkat. Jag känner att jag inte har något att blogga om.. Just nu är jag ute med prinsessan på en promenad och sedan ska jag byta om. Jag tänkte att ni kan skriva i kommentarerna vad ni vill att jag ska göra, typ mer outfitbilder, "vågar du?" Typ sånna grejer.
Men snart, typ imorgon, så ska Linnea stämma min gitarr för jag vet inte hur man gör men då kommer ni förmodligen hitta en cover här på bloggen så håll ögonen öppna!



Klara

Ååh cover <3
På söndag får du dina Bieber-saker! :)

2012-09-28 @ 18:34:39
URL: http://Http://typklara.blogg.se
Sanna Svedin

Lust att göra ett bloglovin byte? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-06 @ 17:37:19
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: