NU VAR DET VERKLIGEN ETT TAG SEDAN!

  2012-09-04 / 16:24:22 / ALLMÄNT /

Wow länge sen va? Men jag har inte haft ork eller tid, det är så mycket med träning, skola och läxor just nu så det blir inte mycket tid över till bloggen. Under den tid jag inte har bloggat har jag hunnit få tandställning, en iPhone och en massa läxor! Men jag ska försöka blogga så ofta jag kan. Nu när jag en iPhone så jag kan ha blogg.se appen = mer uppdatering på dagarna!😃
Nu har jag i alla fall kommit hem från skolan och landat i rummet med bra musik och matteläxan framför mig. Kanske inte så jättekul men den måste göras!
Snart ska jag gå ner och fixa lite mellis. Men det var allt för detta inlägg så hörs vi senare ikväll! Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: